ACNE

Det är farligt att hamna på sidor man inte borde.
Jag har hamnat i ett konstigt tankesätt som nog inte är varken praktiskt, billigt eller bra. Men ÅH vad värt det känns ändå. Jag har kommit fram till att i stället för att lägga en massa pengar på budgetkläder varje månad så kan man lägga lite extra stålar på just ett plagg. Jag har redan en proppfull garderob och behöver därför inte springa på h&m på luncherna för att hitta nått billigt och bra. Jag vill inte ha billigt och bra längre. Eller visst, jag kommer alltid äga på att fynda kläder. Men just nu är jag sugen på att fynda dyrt. Hur nu det går ihop sig förstår nog bara mina närmsta vänner. Men så är det i alla fall. Nu ska jag drunkna i dessa skapelser från Acne som reas ut (till helt plötsligt rimliga priser enligt min hjärna.)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0