ÄNTLIGEN

Fy fan vad jag skulle kunna sitta länge med iPaden i knät. Fick ju börja med att installera om alla appar eftersom de jag haft i iPhonen självklart inte hade rätt upplösning för plattan. Sen är den ju dock så jäkla smidig så man tröttnar lixom inte. Hur som helst, eftersom jag bloggar härifrån så kan jag inte lägga in några bilder? Eller göra radavstånd. Ikväll har dock varit riktigt bra. Vi har ätit världens godaste pastasallad med kyckling och det var egentligen menat att vi båda skulle sett I am number four, men jag fick annat för mig så att säga ;) blev lite distraherad. Nu verkar den dock vara slut så snart blir det nog sängen! Hoppas ni har haft en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0