ÄR DET ÖVER NU?

Vill. Inte. Gå. Till. Jobbet.
Inte en dag som denna då solen faktiskt skiner lite grann. Jag vet inte om ni också tänkte på det, men kändes det inte lite som höst igår? Det var rätt varmt ute men man kände ändå lite höst i luften? Det gör mig mer eller mindre deprimerad. Speciellt när jag tänker på att jag inte hunnit med skärgården nere i Västervik än. Inte heller underbara dagar i fiskebåten ute vid Anders stuga. Ingen semester resulterar dock oftast i det och jag får fokusera på det, att det var oundvikligt, även om det faktiskt gör lite ont att tänka på det :(

Tur att man har en underbar familj som gör det hela lite enklare. Trots bristen på ledighet så är jag lycklig på riktigt. Nu ska det bara lösa sig med jobb för mig och R men det brukar helt enkelt gå bra!

Dags för frukost framför "Escape to the country" (som vanligt) och sen blir det jobb halv tio till sju. LATER

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0