CRAZY FEET

Jag vet inte vad jag tycker om dom här egentligen. Första gången jag såg dem stack det typ i ögonen och jag tänkte lite för mig själv: vemfan köper dom här? Men då kostade dom betydligt mer och efter lite närmare eftertanke (idag) tänkte jag helt enkelt: vafan, dom här tar vi.. Hur illa kan det bli egentligen? Jag har alltid haft en förkärlek för jävligt udda plagg och det här är väl det om nått? Hoppas jag får dem innan helgen, inte för att jag ska ut eller nått sånt. Men ändå, man vill ju ha det man har köpt och betalat för. Tror även dom kommer funka nu när det är höst? Ser ut att vara helt okej att gå i. Btw, Kicki kan du komma hem eller? Saknar dig.


Kommentarer
Postat av: Anne

Haha! Jag klickade runt på Nellys rea nyss och tänkte direkt på DIG när jag såg dom skorna :)

2011-08-10 @ 17:16:48
Postat av: Kicki

Haha ja det tänkte jag med direkt när jag såg dom! Och jag kommer snaaaaart! På fredag ska vi ha en kvalitetskväll. Saknar dig med.

2011-08-11 @ 00:35:30
URL: http://christinesundkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0