DEN HÄR BILDEN ÄR SÅ MIN GAMLA BLOGG. NI SOM INTE LÄSTE DEN KANSKE HAR SVÅRT ATT FÖRSTÅ VAD JAG MENAR MEN ÄNDÅ.

Godmorgon!

Nu äts det macka med philadelphia och smö köttbullar, barnkanalen är på och det ser ut att bli en rätt så lovande dag. Jag sov dock otroligt dåligt i natt. Vaknade av lustiga ljud som kom från arkö dyk. Jag visste inte att folk vistades där inna runt halv fyra på natten? Men tydligen. Sen hade jag ont i magen, och låg irriterad och tänkte på att jag somnade innan man fick reda på vem mördaren var i Morden i midsommer och kom även på att jag inte borstat tänderna.

Hur som helst. Snart dags för promenad alltså, sen åker jag och Lovisa till skogen och plockar svamp. I eftermiddag blir det möte med Kicki och ikväll ska jag gå på informationsträff i sammarbete med skatteverket, om jag orkar. Vill inte gå ensam egentligen, finns det någon som kan följa med mig? Hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0