DET ÄR TYDLIGEN FEST HOS MANGE.

Jag märker av det själv, hur bloggen hamnar lite åt sidan nu när det är mycket annat på gång. Och det känns så jävla tråkigt! För ni är ändå skapligt många (enligt lilla mig, haha) som kommer tillbaka hit varje dag och det uppskattas så sjukt mycket. Men snart kommer vi i alla fall presentera det filat på ett tag och då antar jag att ni blir lite glada i alla fall :) Jag och Kicki ska hålla ett sista möte nu ikväll så får vi se vad vi kommer fram till. Det vore ju kul att ändå få dela med sig av allt till er, speciellt ni vänner som jag vet är nyfikna. Det var länge sen jag höll nått hemligt på det här sättet, om jag nu någonsin har gjort det.

Jaja, tack för att ni finns i alla fall. Och nu ska jag väl fortsätta stå och lyssna på "fest hos mange". Martin på jobbet tvingar mig. Bjuder på en hemsk vimmelbild sålänge. Det var egentligen inte tänkt att sånthär skulle få utrymme i den här nu mera rätt seriösa bloggen, men vafan. Jag måste ju vara mig själv också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0