DET DÄR MED HÅRFÄRG...

Fan. Jag hatar när man kollar i papperskorgen bland gamla bilder och hittar bevis på att man faktiskt har sett rätt skaplig ut. Jag vet inte vad det är med mig. När jag har sån där ljus hårfärg vill jag ha mörkare och nu när jag är rätt mörk vill jag självklart bli ljusare. Nu får det dock vara nog. Det är ingen idé att slinga och hålla på eftersom jag ändå tröttnar på det med efter en kvart.

Hur som helst. Nu ligger vi i sängen. Kollade på "no strings attached" förut. Helt okej film men jag blev lite deprimerad av någon lustig anledning och sånt gillar jag inte. Film ska man må bra av. Nu ska jag sova och imorgon blir det SOVMORGON så den jäveln som ringer och väcker mig lär ha en brevbomb som väntar.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag äääälskar ju det ljusa!! Men det är mest för att jag vill ha så själv och absolut inte kan ;) du är snygg i båda!

2011-08-29 @ 18:52:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0