FEJANSPROFILBILD

Jag tror inte ni kan fatta hur mycket jag längtar tills klockan slår 19.00. Då går jag hem och är ledig resten av veckan. En sak som har blivit något av en tradition den här sommaren har varit att Lovisa har kommit till oss och sovit över när jag är ledig dagen efter. Och varför bryta en sån underbar rutin? R har kommit och mött/hämtat mig efter jobbet varje dag den här veckan men idag får alltså Lovisa ta den smällen ;) Det blir en sväng förbi Coop för att köpa lite som behövs till kvällsmaten, hem och laga mat och ikväll blir det film eller tvspel. Jag kommer väl dock bara kolla på (som vanligt) om det blir resident evil eller nått liknande. Jag har aldrig riktigt lyckats hålla lugnet nere i sånna situationer och ikväll är nog inget undantag. Jag skulle nog skita på mig och slänga dosan i väggen efter fem minuter in i spelet.

Men men, jag kan och vågar mycket annat här livet. SÅDETSÅ.




Kommentarer
Postat av: Madde hn

Tja raring! Jag håller med dig helt, för länge sedan vi sågs! Utgång nästa helg låter dunder-bra?:) Det kör vi på! Pusspuss.

2011-08-11 @ 21:57:40
Postat av: gambe

Snyggaste tjejen!

JAG får abstinens, så dä så. :)

Nästa helg är det augustifesten, jag har missy tors o fre, dock inte fre kväll, men däremot lör kväll. ska även på dop kl 13 på lördag, men jag siktar på att få till en hugo-utgång typ fredagen eller så :D bara FYI liksom.. <3

2011-08-12 @ 08:25:54
URL: http://peggs.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0