JAG VET ATT JAG LOVADE, MEN DET ÄR SVÅRT NÄR JAG INTE HAR NÅGON SOM KAN FOTA MIG.

Jag vet att jag egentligen inte har några pengar. Men ändå verkar jag lyckas förtränga det när klockan närmar sig ett och det är lunchdags. MAT och SKOR lyckas jag alltid finna pengar till. Jag vet inte hur jag lyckas men så är det bara. Nu kom Lovisa förbi också så jag har någon att luncha med vilket gör att det känns ännu mer värt att lägga pengar på nått riktigt gott.

Idag är det torsdag och imorgon är jag ledig, enda tills på måndag! Det förtjänar ett fjantigt WOHOOO!!
Helgen blir lugn men ändå fylld med roligheter :) Jag känner på mig att det kommer bli en riktigt bra helg.


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Vad ska du göra för myspys i helgen då? :)

2011-08-11 @ 15:23:31
URL: http://peggs.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0