LYCKA

Fy sjutton, ett inlägg igår? Jag MÅSTE skärpa mig. Jag vet.

Hur som helst, vilken underbar dag! Ledig och solen skiner. Gick upp vid 8 och gav lille V frukost innan vi promenerade till dagis i solskenet. Sen gick jag till mammas jobb, åt frukost där och nu har jag gått en sväng på stan. Glömde dock rabattkupongerna så jag får gå dit en extra gång och handla det jag hittade. Eftersom det är R kort jag går omkring med tänker jag i alla fall vara duktig och inte spendera mer än "jag måste".

Det jag ska handla är dock en t-shirt till honom som jag hittade och en pyjamas till V, så ni behöver ju inte sitta och inbilla er att jag handlar åt mig själv för någon annans pengar. Jag hade gladeligen betalat det där själv, men den här månaden är det minst sagt knapert i plånboken vill jag lova.. Jag ska utomlands i sept och har varit tvungen att lägga undan pengar till det.

Nu ska jag lösa lite korsord i solen på balkongen och dricka god juice. Ha en bra dag så hörs vi snart igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0