ME, MYSELF, AND YOU GUYS.

Godmorgon,
Nu är kl 10 och idag jobbar jag i Hageby. Gick upp skapligt imorse, åt frukost, promenerade till dagis och nu står jag alltså här. Det är rätt så skönt att gå sådär på morgonen. Man blir pigg och idag var det ju härligt väder igen, precis som igår. Fick sluta vid fyra idag så jag hinner hämta lillen också! Skulle egentligen fixat fram kläder till hemsidan idag, men kanske hinner det efteråt om Robin kommer hem skapligt. Hur som helst så kommer Lovisa hem till oss ikväll och det är alltid lika kul. Jag tror inte att det finns någon där ute som kan förstå hur jäkla mycket jag älskar henne. Hon är min Bästa vän och betyder mer eller mindre allt. Att få ha både henne och Robin (och allt vad det innebär) i mitt liv är verkligen underbart. Jag är evigt tacksam.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0