MER SKOR, FY SKÄMMS.

Sådärja, fick jobba även idag. Men i butiken i Domino. Skönt att det blir så ändå. Mina jobbtider tog slut i Måndags och nu ska jag alltså bara köra söndagar egentligen, men jag blev inringd både idag och igår samt att jag ska köra hela helgen. HOPPAS dock att jag får ett annat jobb som jag har sökt. Känns dock svårt eftersom det var hundratals fler människor som faktiskt sökt. Jaja, vi får se. Vore skönt i alla fall.

Fick hem dom nybeställda skorna från Nelly igår. Fy fabian vilka underbara höstskor. Lite mer lika orginalet än vad modekungen erbjuder, om du frågar mig.


Kommentarer
Postat av: senita

Ser att din bild är tagen i Nkpg så antar att du också bor här. Isf så kanske vi kan mötas någonstans angående klänningen om du har tid för det?



Mvh Senita

2011-08-25 @ 12:02:56
URL: http://entermyname.blogg.se/
Postat av: senita

Jag kan komma förbi redan idag om du vill? kan komma mellan 15 - 16. Vart jobbar du?



Mvh Senita

2011-08-25 @ 13:43:25
URL: http://entermyname.blogg.se/
Postat av: Monika

Är dom sköna alltså? Jag väntar på dom men har varit rädd för att dom ska vara hårda att gå i liksom??

2011-08-26 @ 01:22:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0