NÄST SISTA VECKAN PÅ JOBBET

Det är mycket som händer just nu. Mycket som ska styras upp och planeras. Dock tar vissa saker tid märker man och när man inte är så insatt tar det helt enkelt lite extra tid. Speciellt när min underbara partner springer omkring på modeveckor hela tiden ;) Det blir helt enkelt lite avbrott. Men snart är vi på fötter igen och då på allvar.

Idag är det måndag och för vissa första arbetsdagen på veckan. Jag är dock inne på min 4:e och har helt enkelt 3 kvar innan jag får ledigt. Idag kör jag till kvart över sex och ikväll blir det nog att vi drar iväg och handlar någonstans och sen bara mys hemma. Jag känner dock för en liten promenad så ska i alla fall försöka ge mig ut på en.. Beror lite på hur död jag kommer vara efter jobbet.

Annars är det inte mycket planerat denna vecka. Jobbar till stängning varje dag men på fre blir det ev. Stockholm över dagen och på lördag åker vi till Valla, om vädret tillåter, och kollar på alla djur och diverse annat man kan sysselsätta sig med. Det ska bli kul! Har inte varit där sen jag var liten, men jag minns hur roligt jag och Lovisa tyckte att det var då. 

Kommentarer
Postat av: Partnern

haha ;D ja efter lördag kör vi!!! Puss mitt hjärta

2011-08-08 @ 17:26:40
URL: http://christinesundkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0