SNART BACK ON TRACK

Tråkigt det där med att jag inte bloggade igår, men jag hade verkligen fullt upp med annat. På eftermiddagen kom Robins systers barn hit och vi var barnvakt.
Nu ska jag göra mig i ordning för han ville gå och ta en fika på stan :) Ikväll kommer pappa hit och vi ska se över vad vi har åstadkommit med till hemsidan, har en del kläder på ett ställe tror jag. Och han ska hjälpa oss sätta upp ett par hyllor osv som vi inte fått upp själva än. Till dom här stenväggarna krävs en kraftig slagborr och det är inget som varken jag eller Robin har. Nästa vecka är jag ledig och tur är väl det. Borttappade bilnycklar har resulterat i att jag kommer ha en hel del att göra, tur är väl det att jag är snäll nog och ställer upp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0