SNYGGT FRÅN MYRORNA

Efter trädgårn promenerade vi ner till Puls en sväng och på tal om det så måste jag vara världens sämsta utgångs-sällskap. Jag vet det själv men jag kan verkligen inte rå för det. Är jag inte tillräckligt onykter så hatar jag att dansa, visst jag kan stå och hoppa till Hanson på lilla dansgolvet (sånt funkar alltid), men annat nae. Jag tröttnar på utestället inom MAX en halvtimme och vill helst bara sitta och glo på folk eller gå hem. Klockan halv två tjatade jag hem Kicki, men vi svängde förbi Max först så att jag och min karl kunde ha en romantisk middag med mossarellasticks och hamburgare i sängen när jag kom hem. Värt!

1. Jag vet att det ser ut som att någon har spytt tre cm från mina skor osv på bilden, men så är alltså inte fallet. Jag är väl helt enkelt inte världsbäst på att ta hand om mina skor bara. 2. Snälla ni 93-92or som köper helrör och champange på krogen, det finns bättre saker att lägga pengar på!? det är inte coolt och dom ni är med kommer bara snylta och inte "köpa nästa gång"..


Kommentarer
Postat av: kickan

men vet du vad? jag bryr mig inte! för älskar att umgås med dig ändå!!!!



och woho snygging !! <3

2011-08-14 @ 14:00:08
URL: http://christinesundkvist.blogg.se/
Postat av: Madde hn

"men så är alltså inte fallet" HAHA! :)

2011-08-14 @ 16:28:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0