MOT HÄLLESTAD MARKNAD

Sådärja, då var man uppe i ottan. Igen :)
För mig gör det dock inte så mycket. Jag är rätt morgonpigg och det stör mig inte när jag tvingas gå upp tidigt. Jag har hunnit med mycket. Städat, ordnat med tvätten och nu har jag lovat att hjälpa Robin organisera sina kläder i garderoben. Jag önskar att jag kunde fota helvetet men jag antar att jag snart skulle bli särbo isf :P
Hur som helst. Här kommer kanske lite random fakta om mig som vissa inte vet om. Alla har vi ju fördommar, somliga har mer, andra mindre.
Men något som ni förmodligen inte tror om mig när ni ser mig är att jag älskar skog, vatten och naturen. Att fiska är bland det bästa jag vet och jag är äger på det. Att gå på loppisar/marknader är också något som ligger mig varmt om hjärtat. Nästa år ska jag ta jägarexamen och jag glömmer ofta bort att man inte bör gå naken hemma då man har grannar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0