VILL HA PÅ MINA FÖTTER NU

Mina fötter värker och jag blir småsur varje gång jag råkar titta ut igenom fönstret och ser solen skina som bara den. Jag ska jobba till 7 och får fukosera på att det genererar i pengar. Det enda som fick mig att kliva upp ur sängen imorse var tanken på att pengarna jag kommer tjäna idag på jobbet kommer betala mina Dr martens. Robin hittade ett par begagnade för 300 spänn i superbra skick så jag blev lite avundsjuk faktiskt. Jag kör dock på vinröda. Ett tips till er som är sugna på att köpa egna, googla fram lite olika sidor på nätet som säljer Dr martens. Priserna kan verkligen variera beroende på vilken site du väljer att beställa ifrån så ta inte första bästa!



Kommentarer
Postat av: Lovisa

retard-mathilda, fokusera*

haha :) <3

2011-08-01 @ 20:01:07
Postat av: kicki

jag vill ocksååå! svarta i lack tack

2011-08-01 @ 21:51:07
URL: http://christinesundkvist.blogg.se/
Postat av: blondie

Nice pjucks! Måste nog ha nåt liknande i höst till storstadens gator. Jag kan inte ha högklackat utan det är kängor som gäller. ha de

2011-08-02 @ 10:19:27
URL: http://blondinmamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0