VIRKAT

Idag har varit riktigt upp och ner av olika anledningar. Det var i alla fall skönt att få gå hem från jobbet tidigare. Nu ligger jag i sängen och kollar på vänner. I vanliga fall brukar jag inte gilla den serien men nu är det fakitskt riktigt roligt. Kanske är det bara detta avsnitt, kanske är jag lättroad. Inte vet jag. Nu ska jag i alla fall fortsätta ligga här ett tag (tills ikväll kl 9 då jag ska på bio med Kicki). Men snart kommer mannen i huset hem från jobbet så då slipper jag vara ensam i alla fall :) Hörs senare. Lägger in en bild på de supersöta shortsen jag fick av Kicki när hon hade varit i USA. Tack igen hjärtat.

Kommentarer
Postat av: blondie

Hur raffiga som helst. Släpper din kille ut dig i dom? HA de

2011-08-02 @ 15:26:42
URL: http://blondinmamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0