ÄNNU MERA SHOPPING

Haha, jag trodde vi hade det fint här hemma innan vi började shoppingparaden igår. Idag har vi varit iväg lite överallt och handlat en massa fint samt att jag fick med mig en mac book pro med mig hem också. Känns rätt värt efter att ha spanat in den så pass länge. Har inte riktigt vågat packa upp den än dock, det är nog det dyraste jag någonsin köpt i alla fall!

Ang. bilderna. Försök ignorera den blåa soptunnan i bakgrunden (jag vet att det är svårt). Jag tänkte inte på den och inte ska man väl tro att min pojkvän som lekte fotograf gjorde det heller, Kicki - vart är du när man behöver dig?! Haha.

Pannband H&M, fuskpäls New yorker, byxor Gina tricot, skor Skopunkten, väska 2hand.

Kommentarer
Postat av: NADJA

SNYGGT!

2011-12-06 @ 18:17:33
URL: http://nadjavuorinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0