BEFORE THE BEGINNING

I brist på annat lägger jag upp lite bilder från dagen då vi tog de första bilderna till hemsidan.

Nu ligger jag i soffan framför nyhetsmorgon. Gick upp tidigt med lillen och hade lite julmys framför barnprogram och tända adventsljus. Nu har dock Robin åkt iväg till dagis och jobbet och här ligger jag med katten i knät som vanligt ;) Jag ska dock jobba lite idag, 3h. SKÖNT. Är egentligen ledig men fick beordrad övertid denna vecka så lade in det idag i stället för på en vanlig arbetsdag då man redan jobbar 8h.

Vi får se om jag lyckas knäppa några nya bilder senare under dagen. Det är lite trisst att det är mörkt då Robin kommer hem.. Det blir inga bra bilder då.


Kommentarer
Postat av: Blopparna - Alexandra

Vad är det för hemsida? :)

2011-12-13 @ 16:21:51
URL: http://blopparna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0