DRAR MED MIG KAMERAN (UT?)

Näe, om man ska rycka upp sig lite. Ta en snabbdusch i handfatet och knalla bort till KICKI snart? Har inte färgat håret utan varit ett jäkla latarsel hela eftermiddagen så ni får ha överseende med blond utväxt ikväll om ni ska till Karate. Jag har inget att ha på mig och tydligen lyckats vänja mig vid att inte gå ut så jag är inte sådär jättesugen tyvärr. Men får kika på lite mer youtubeklipp på John och återfinna gnistan lite! Ses kanske ikväll?

FÖRRESTEN, sv till norrköpingstjej:
Tack som fan ska du veta! Din kommentar gjorde mig riktigt glad :)
Nej jag var inte sådär full när kortet togs (tidigare i höstas). Tror jag är påväg att blinka precis när kameran tog kort.

Kommentarer
Postat av: gambe

Tycker ni är sjukt snygga på den här bilden brudar! Hoppas ni får kul ikväll :)

2011-12-03 @ 22:23:27
URL: http://peggs.spotlife.se
Postat av: Blopparna - Alexandra

Snygga ni är tjejer!

2011-12-05 @ 20:30:00
URL: http://blopparna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0