EYES

Jag använder aldrig ögonskugga egentligen, men hittade den här inne på Kicks och tyckte att den var värd varenda krona. Testade ett par skuggor förut och jag tycker de funkade rätt bra? Men vad vet jag egentligen. 114 kroner fick jag betala för den i alla fall.

Nu ligger vi i sängen och kollar på livekonsert med Lady Gaga. Underbar människa det där - oavsett vad alla tycker. Förut var jag på Butlers med tjejerna från jobbet och det var hur trevligt som helst. Jag tycker om er ska ni veta!

Jessica var lite bildkåt eftersom hon hade köpt en ny kamera så hon tog faktiskt lite bilder. Hon har lovat att skicka dom till mig imorgon så att jag kan slänga in ett par här.


Kommentarer
Postat av: natta

haha ja vi är roligast alltså! tycker om dig med gosis! <3

2011-12-30 @ 22:54:41
URL: http://naatta.blogg.se/
Postat av: Josefine

vilken härlig sminkpallett :)

2011-12-30 @ 23:17:49
URL: http://josefineosterqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0