FROM BIKBOK

Fy fan vad skönt det har varit att vara ledig. Min helg förlängdes lite med en dags semester och imorgon jobbar jag bara 3 timmar så man kan ha det sämre ;) Jag har legat i sängen och kollat på Vampire diaries hela dagen och nu väntar jag bara på att Robin och lilla V ska komma hem. Katten har visserligen legat och hållit mig sällskap här i sängen hela dagen, men det kan vara skönt att ha någon man kan konversera med också ;)

Nu ska jag fortsätta slappa resten av dagen och bara njuta av ledigheten. Slänger upp en bild på väskan jag köpte för ett tag sedan. Älskar att den har ett lite strävare material som sitter bra i handen. Är de i vanligt läder tycker jag lätt att det känns som att man ska tappa dem när som helst. Det kanske är lite svårt att uppskatta stl på den, men den är rätt stor i alla fall..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0