GODMORGON!

Nu har jag och lillen ätit en stor lördagsfrukost med gröt, ägg och mackor. Snart ska vi ge oss iväg på stan om vi bara får liv i Robin ;) Måste köpa nyårskläder.

På tal om ingenting så får jag lite panik här hemma över julgranen och nu vill jag bara mer eller mindre att den ska ut. Jag har försökt städa och fått iordning på allt sen jag städade ut julen, men själva granen förstör lite eftersom den gör så att vår klädställning tvingas stå i köket - där den absolut inte hör hemma egentligen.

Ikväll ska vi bort till Mamma och Niclas och fira det nya året i deras nya lägenhet. Det blir vi tre, mamma och N och ett par som är goda vänner till dem. Det ska bli riktigt kul och mysigt! Champangen är inhandlad och om jag inte minns helt fel så blir det nog oxfilé på tallrikarna ikväll. GOTT NYTT ÅR PÅ ER.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0