HEJ

Vilken JULAFTON jag hade igår. Den bästa på många år faktiskt! Först kom min familj hem till oss på lite julfrukost och paket-öppning. Sen hämtade Robin Vincent och vi öppnade hans paket. Hela dagen fick han verkligen toppenbra presenter! Förutom trumman, Therese.. men jag kommer hämnas lite på dig nästa år när jag ger Axel typ en klarinett eller nått ;)

Nu sitter jag på jobbet och ska vara här till ikväll/em. Hade tänkt att gå ut ikväll, som alla andra, men insåg sen att jag förmodligen skulle ha det mysigare och roligare hemma.. så jag stannar faktiskt hemma med Vincent och bara tar det lugnt och äter god mat i stället. Slänger in en massa bilder från igår så fort jag kommer hem igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0