IDAG

Idag är det torsdag och imorgon är jag ledig igen, skööönt. Ska gå på stan hela dagen med Lovisa och leta julklappar :) Jobbar dock hela helgen så jag får inte långledigt eller något sådant. Men men, man kan inte få allt!

Efter jobbet ska vi iväg och storhandla så kylskåpet är fullt tills i helgen. Fy fan vilket ointressant inlägg det här blev insåg jag nu, men en bild slängdes ju in i alla fall. Förresten - finns det någon som har något tips på en BRA och FÖRSTÅENDE frisör som inte kapar hela svallet ( bara för att de konstaterar att det är slitet) när man gör ett besök?

 


Kommentarer
Postat av: victoria

Studio shine på hospitalgatan, fråga efter diana. Hon är grym!

2011-12-15 @ 17:12:29
Postat av: Lisa Fridström

Linn Claesson på mates, hon är bäst :)

2011-12-15 @ 20:09:42
Postat av: Pernilla

Min frisör är BÄST! Stina på Estetica i Söderköping. Du lär inte hitta bättre frisör :)

2011-12-16 @ 07:55:45
URL: http://peggs.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0