LÖRDAG

HEJ. Nu ligger vi i soffan framför "The beginners". Vi har ätit god mat från La uva och världens bästa Pernilla var här på en snabbvisit nyss. Ikväll blir det lugnt hemma i soffan/sängen och det känns så skönt. Igår var vi ute en sväng på Hugo och visst det var kul, men sen runt 2 har jag svårt att hålla ut längre, haha. Då värker fötterna och jag har fått nog av diverse fjortisdunk från stora dansgolvet och Håkan hellström plågor som om och om igen spelas på uteserveringen.

Tidigare idag var vi iväg på fika hos Robins föräldrar. Lilla David fyllde år (Robins storasysters son). Det var mycket trevligt och snart är vi alla samlade igen till jul :) Inte långt kvar nu ju förresten! Och än har jag bara lyckats hitta julklappar till Lovisa.. det ser alltså mörkt ut haha. Men men, nått ska jag väl hitta! Jag har föreslagit en resa eller någon annan upplevelse till Robin i stället för att köpa dyra julklappar till varandra. Jag har inte riktigt fattat grejen med det, utan uppskattar mer en tripp till Sthlm, bo på hotell - äta gott osv eller kanske en helg i London. Jag åker ju till Thailand med min släkt i början på Februari och är borta i 3 veckor. Så vi måste passa på att göra något kul tillsammans innan!

Gammal bild på mig och Pernilla från när vi var i Sthlm tidigare i Februari.

Kommentarer
Postat av: gambe

<3

2011-12-11 @ 00:13:20
Postat av: Fernando

Tack och vi ses igen

2011-12-11 @ 00:16:47
URL: http://www.tapasbar.se
Postat av: rebecca

Snyggo, har du betalat in? :) Inte sett din betalning!

2011-12-12 @ 11:38:41
URL: http://rebfre.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0