NO INSPO

SORRY för kass uppdatering. Men det har inte tagits några bilder på evigheter och då är det lätt att glömma bort att skriva ett par rader här. Uppskattar i alla fall sjukt mycket att ni tittar in här varje dag. Jag blir glad varje morgon när jag kollar in statistiken och ser att ni inte riktigt övergett mig än!

Imorgon är det äntligen helg och jag funderar faktiskt på att gå ut då. Minns knappt när jag var ute sist så en tripp till Hugo skulle inte sitta fel! Måste hitta en parter att gå dit med bara ;)

Kommentarer
Postat av: gambe

jag hade gärna velat gå ut! men har morgonfodring + utsläpp imorrn...... askul o ha häst i dessa tider! have fun snygging <3

2011-12-30 @ 14:11:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0