ON OUR FEET LATELY

Idag blir det inga aktuella bilder. Är alldeles för trött och seg för att blogga egentligen, men kände att jag måste ju fan göra nått för att hålla er kvar här. Det är riktigt kul med många läsare och jag uppskattar att ni har börjat kommentera lite mer också.

Nu ligger jag i sängen och här tänker jag stanna. Ska se ikapp vampire diaries, och bara ta det lugnt. Robin är iväg och handlar julklappar, men eftersom jag har 33,31 kr på kontot så valde jag att stanna hemma. Jag har vissa köp kvar, men det får jag försöka hinna med på fredag när lönen kommer!


Kommentarer
Postat av: monika

Jag hade olika skor en kväll på karate, tycker det är grymt snyggt!

2011-12-21 @ 20:41:37
URL: http://monikaflores.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0