TACK

För att så många av er har respekterat min förfrågan om lite respons. Såhär många kommentarer har jag nog inte fått på länge! (Räknar inte med dina två fjant-kommentarer Robin..... morr) Godkände dem enbart för att de faktiskt suddar ut nollan eller något annat lågt tal bredvid antalet kommentarer. Det ser ju bättre ut, erkänn det eller inte.

Nu ligger vi med våra datorer i knät i sängen men jag ger snart upp. Är redan trött?! Och det enda jag har åstadkommit idag är jobb och en storhandling plus lite tvtittande. Fy fan vilken skön känsla det är att öppna kylskåpsdörren och se att man vill stoppa i sig typ allt. Slängde även ner lite nötter och annat gott i kundvagnen när Robin inte såg så jag har lite till helgen. Den här gången blev det dock inga sura miner vid kassan, för Robin undvek att slinka ner sin jäkla gamer-tidning i sista sekund som kostar typ 80 spänn.. FETT ovärt att lägga pengar på en tidning om spel när han faktiskt kan SPELA spelen istället, eller läsa om dem (gratis) på internet? Aja, du är skyldig mig minst 3 nr av Elle nu älskling. Godnatt.

Ibland när du äter fastnar det sås i ditt skägg och jag får lite panik. Ibland hatar jag dig när du kittlar mig på halsen. Bland det värsta jag vet är när du tvingar mig att klippa dig. Men vet du - jag älskar dig ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0