THE ANSWER IS BLOWIN' IN THE WIND

MÅNDAG igen. Jäklar vad trött jag är! Blev knappt någon sömn i lördags natt och igår kom vi i säng senare än planerat. Men det var det värt, du är bäst Robin. Jag älskar verkligen dig av hela mitt hjärta.

Nu blir det jobb fram till kl 17. Sen har vi tänkt gå en sväng på stan och leta efter lite julklappar/julfint till hemmet. Det börjar bli lite julkänsla där hemma faktiskt :) Pysslade ihop en adventljusstake igår (lite försenad) och ett par tomtar har faktiskt också fått titta fram. I år tänker jag gå all the way eftersom jag har sambo och det faktiskt är en liten kotte med i bilden. Så om inte så kommer det bli mycket julpynt hemma för hans skull.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0