ANTAL INLÄGG OSV FÅR VI SE

Till er som inte förstått det riktigt är jag nog mer eller mindre tillbaka i bloggvärlden. Jag vet inte vad jag kommer skriva om eller tillhöra för genre. Det får vi se helt enkelt. Jag måste dock understryka något som jag hoppas att människor kommer ta hänsyn till. Jag kommer blogga så länge jag tycker det är roligt. Därav får tjejer med lågt självförtroende hålla sig undan. Jag orkar inte med någon avundsjuka eller nedlåtande kommentarer/skitsnack. Startar man en blogg får man givetvis tåla leken, men jag kommer lösenordskydda bloggen om jag märker att de behövs och då har ni ju inget att gotta er i. Så är ni smarta läser ni men håller fingrarna i styr. :)

Kommentarer
Postat av: blondie

Välkommen till bloggvärlden igen. Tur att jag har gott självförtroende så att jag klarar av att läsa dina historier utan att bli avis. Min blogg är öppen nu men jag kollar alla kommentarer så att man inte får in några puckon där! kram

2011-07-30 @ 18:45:36
URL: http://blondinmamman.blogg.se/
Postat av: Gambe

Wiiie bästa bloggen is back! :') love you fina vän <3

2011-07-30 @ 20:46:05
URL: http://peggs.spotlife.se
Postat av: Anonym

Woho äntligen! Jag antar att det är just mot en specefik person detta gäller som förhoppningsvis kan hålla sina avensjuka fingrar i styr men dock så har jag inga större förhoppningar på det.

2011-07-31 @ 00:51:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0