ÄNTLIGEN LITE BILDER

Sådärja, för vad är väl en blogg utan bilder? Jag kan inte påstå att de är av bra kvalitet, kamera-appen levde loppan och gjorde om bilderna lite olika osv men det får duga helt enkelt!
Igår var vi alltså på en trevlig födelsedagsfest hemma hos Matilda och Max :) Vi satt utomhus och pratade, dom åt god mat (jag och Robin var proppmätta på köttfärssås när vi kom) och senare på kvällen promenerade vi bort mot djungelklubben.

Nu blir det inte många barn gjorda i sängen vill jag lova då R spelar tvspel och jag sitter här med datorn i knät. Jag är rätt trött efter igår men i eftermiddag blir det svamp-plock i skogen och kanske ett dopp någonstans innan vi drar och käkar på Hugo.

På tal om datorn i knät så var det verkigen lääänge sen jag hade det. Jag har faktiskt inte använt datorn mer en ett par tillfällen då man betalat räkningar sen jag la ner min förra blogg. Jag har inte haft någon kontakt med varken bloggvärld eller annat på evigheter. Det har varit riktigt skönt och det kommer nog dröja lika länge igen innan jag börjar läsa andras bloggar. Jag vet inte varför men det har inte riktigt intresserat mig trots att jag tycker om att blogga själv. Men men, så kan det va. Nu ska jag vila lite ute på balkongen i solen med "nya" styleby. Den har legat och samlat damm under vardagsrumsbordet hur länge som helst. Det blir lätt så när man jobbar ihjäl sig och har ett hem med familj, eller hur man nu ska kalla det, att "ta hand om". Nu lät jag som 55 år och urtrist, men man har annat för sig helt enkelt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0