GREJEN MED MITTBENA.

Jag kommer ihåg för några år sedan när jag och Madeleine var i Västervik på visfestivalen. Min pappa bor där nere och ibland (speciellt på sommaren) är man ganska glad över det. Det är en jäkligt trevlig stad med mycket vatten runt omkring sig och när man var yngre var även själva Visfestivalen en hit. Man satt på diverse campingar/andra fjortishäng med smuggel-öl och var allmänt hög på livet. Men men, det jag ville komma till är alltså: Vad är grejen med mittbena? DÅ när vi gjorde oss iordning och satt framför spegeln med necessärernas innehåll över hela golvet sa jag plötsligt: "Haha, kolla vad fult det skulle vara om jag hade mittbena" Så delade jag upp håret i dagens mest populära bena och såg mer eller mindre förskräcklig ut. Idag, x antal år senare har jag haft mittbena flera gånger om och jag tror inte jag är ensam om det. Jag tror inte att jag egentligen var sådär förskräckligt ful i mittbena som jag inbillade mig då den där gången i Västervik, men det jag försöker komma fram till (innan jag pladdrar bort mig själv) är hur sjukt påverkade vi är av andra och av det som är "inne" och inte. Bara för att andra människor i vår omgivning har mittbena och vi själva, efter att ha sett någon med det flera gånger, verkar tycka att det är snyggt också byter vår egen till likadant. Nu när man ser sig omkring på bloggar som är aktuella idag har fan i mig var och varannan människa mittbena? För att undvika eventuellt tjaffs så påstår jag alltså inte att det är nått fel med det alls.




Kommentarer
Postat av: Monika

Jag tycker mittbena är sjukt snygg och har väl Typ det ibland, bara det att mitt hår är lockigt och virvligt och vägrar ligga still!!!!!!!!! ;)

2011-07-30 @ 17:35:25
Postat av: Pöss

Har alltid fått höra att jag är snyggast i snebena... / tjejen i mittbena ;D guess WHO

2011-07-30 @ 19:58:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0