BILD FRÅN I FREDAGS

Vilken dag!
Imorse vid halv åtta kom söta Pernilla och hämtade mig för hon behövde assistans på en hästtävling. Jag hjälpte henne i stallet och sen blev det alltså tävling :) Det var hur kul som helst att träffa Pernilla igen efter så lång tid, även om det innebar att frysa halvt ihjäl i pissregn. Sen vid kl 13 var vi hemma igen, då vilade jag en stund och det tog nästan två timmar till innan jag fått upp kroppstemperaturen igen :D Men det var det som sagt värt. Nu ikväll blir det att laga god mat, säga hejdå till lillen och världens bästa Robin har laddat hem Desperate housewives till mig!! Så nu ska jag äntligen se ikapp, vi börjar med säsong 7.


Kommentarer
Postat av: rebecca

Sv_ Åh tack!!!



Finfin outfit, gillar tröjan!

2011-11-20 @ 17:14:38
URL: http://rebfre.se
Postat av: Pernilla

Tack SÅHÄR mycket för hjälpen fina bästa underbara mattie <3

2011-11-21 @ 08:17:12
URL: http://peggs.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0