BLACK AND WHITE

Nämen så kul, verkligen passande. Har sprungit på toan hela natten och mår fortfarande illa. Måste ha ätit nått dåligt som nu vill ut..  Som tur är kommer det från rätt hål i alla fall ;) Jag tvingades sjukanmäla mig från jobbet, vilket är bland det värsta jag vet! Dels för att jag trivs så himla bra på jobbet, men också för att det är i början av anställningen och man vill ju inte verka dålig. Men men, jag hoppas dom ser att jag verkligen kör gärnet när jag väl är där och jag kommer göra allt för att få fast tjänst :) Bara ett par månader kvar på provanställningen nu.
Hur som helst, nu är vi hemma alla tre då även Robin kände sig lite dålig. Det blir en lugn dag i sängen men det ska till mycket om jag inte ska ta mig till idol ikväll. Då får jag börja spy som en gris eller nått..


Kommentarer
Postat av: Sandra

jag älskar verkligen dina solbrillor!!

2011-11-28 @ 17:16:21
URL: http://fifthmarchs.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0