GODMORGON

Idag var det riktigt segt att kliva upp ur sängen vill jag lova. Jag låg kvar en kvart mer än vad jag egentligen borde och just därför kan man ju undra varför jag sitter här i soffan med datorn i knät och bloggar. Jag har verkligen inte tid med det, men efter ett gulligt mejl från en läsare känner jag att jag måste prioritera vissa saker. Det är ju faktiskt en del människor där ute som läser min blogg och det uppskattar jag verkligen! Så godmorgon till er, vi hörs igen under dagen :)

Idag får brillorna åka på igen, från T-shirt store. Skjortan som syns på bilden är från MQ. (Ber om ursäkt för kvalitén på bilden, men mobilkamera är väl bättre än inget - precis som vanligt?

Kommentarer
Postat av: Pernilla

SNYGG, som vanligt. Du passar i brills mattiee! :)

Nu har jag tänkt om lite angående utgången och är mer sugen på att ta det den 25.e, vad tror du om det? ;)

2011-11-09 @ 09:19:50
URL: http://peggs.spotlife.se
Postat av: lovisa/polichinelle

vilket härligt svall!

2011-11-09 @ 11:40:19
URL: http://polichinelle.webblogg.se/
Postat av: e

hjälp vad snygg du är!

2011-11-11 @ 16:36:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0