KÖPTE BLA. DETTA HALSBAND I STHLM

Vad skönt det är att inte vara bakis när man vaknar. Dock känns det typ som att jag drack igår eftersom jag knappt sovit någonting i natt och därför är hur trött som helst. Min pojkvän har problem med sitt hjärta, och för första gången i mitt liv fick jag smaka på hur det känns när problemet yttrar sig. Hjärtat slog för fort och i otakt, jag somnade inte förns efter klockan 4 och då hade jag hunnit kolla på både idol, så mycket bättre och lite serier i repris. Nu har jag i alla fall sovit i ungerfär fem timmar och det får väl räcka för idag.

Nu ska jag dock bara ligga här i sängen, Robin får städa upp resterna från igår och jag hoppas jag kanske kan somna om en stund snart. I em. ska vi hem till Robins föräldrar och fira hans bror. Vi hörs sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0