MOT STOCKHOLM

Nu sitter jag och Cornelia på swebus påväg mot just Sthlm. Bilden som jag lägger upp kommer INTE vara här för evigt, bara så ni vet. Det smärtar mig att se att 1, bilden är suddig.. 2, bloggappen via telefonen har ingen inställning som gör att man kan justera bildens stl. Alltså ser det förjävligt ut just, nu för att prata ren svenska. Men jag vet ju åh andra sidan hur mycket man uppskattar bilder, så än så länge får den ligga kvar.

För övrigt är jag ett smart-ass som kom ihåg kameran och att ladda batteriet. Dock tyckte jag tydligen att det var en bra idé att glömma minneskortet hemma. Så ett sånt får jag väl köpa nytt idag. Tänker inte spendera en natt i huvudstaden utan att ha bildbevis på det...



 


Kommentarer
Postat av: monika

Du har mittbena!!! Wohoo!!! Har jag inte sett dig i sen sommaren 09 typ haha!! Kommer du ihåg när jag o maks träffade er på ica i viken o du hade mittbena (o tydligen fett otvättat hår, som inte syntes) och jag sa att jag aldrig sett dig så snygg i håret! Go mittbena!!!

2011-11-11 @ 13:43:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0