PAPPA KÖPTE ETT NYTT MINNESKORT ÅT MIG

OJOJOJ vilken fredag. Det hela började med matmässa, inriktad på vin. Vi drack goda viner och åt free samples överallt. Det var verkligen en kul grej och något som föll mig i smaken! Därefter åkte vi ut till Lidingö och åt middag med pappa och hans vän som vi skulle bo hos. Mätta och belåtna åkte vi senare in mot stan och tack vare Cornelias kusin blev det en riktigt lyckad kväll! Han känner tydligen "alla" vakter, så köer och diverse inträden/garderober slapp vi. Vi drog till bla Avenyn och Pure. Prick 4 var vi hemma igen och det var väl kanske inte en minut för tidigt. Nu ligger jag i sängen efter en hel dags shopping, jag vet inte hur jag lyckas.. Men varenda jäkla gång jag åker till Sthlm kommer jag hem med mestadels grejer från H&M.

Här kommer i alla fall lite bilder från matmässan. Vi delar upp helgens bilder lite tänkte jag, en grej i taget.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0