PS I LOVE YOU

Fy fasen vad jag är hungrig. Idag blir det nog färsk pasta med någon kycklinggrej. Har inte alla planer redo, men nått ska jag nog få ihop! Imorgon är det fredag och då drar jag och Cornelia till STHLM. Det ska bli så jäkla kul! Vinprovning på eftermiddagen, träffa pappa en sväng på kvällen, och sen blir det fest? Hoppas på en grym kväll i alla fall! Fick ledigt från jobbet på eftermiddagen så 12.55 rullar bussen. Jag är tydligen inte så insatt i Swebus priser så jag blev minst sagt förvånad när biljetten bara gick på 59 kr per person!? Låt det blir fredag nuuuuu.

Haha, idag var det lite lättare att hantera att disken inte var borta. (Jag och Robin såg filmen Drive med Ryan Gosling här om dagen för er som inte fattar. Och fattar ni inte ändå så får ni väl googla/kolla trailern. Grym film för övrigt)

Kommentarer
Postat av: Kickan

Haha älskart!!!!

2011-11-11 @ 07:13:22
URL: http://christinesundkvist.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Va söta ni är! :) Kul att du ska till sthlm, jag är avis :D Ha det så rooooouligt <3

2011-11-11 @ 11:10:44
URL: http://peggs.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0