SÖTA ARBETSKOLLEGOR

OJ. Förlåt för uteblivna blogginlägg. Men det har varit helg (och ni tittar ändå knappt in här då) samt att jag jag jobbat heldag hela helgen. Idag gick jag in på dag 2 på min 7 dagar långa arbetsvecka. Ingen ledighet här inte! Men men, man får fokusera på pengarna det genererar.

Nu ligger jag i sängen, helt slut och slötittar lite på diverse djurprogram. Jag har alltid varit fascinerad av just såna, typ "Monster fish, Giant spiders" osvosv. Animal planet och National geographic går varmt här hemma när jag får bestämma. Och får jag inte det så kilar jag bort till andra tv:n och bestämmer precis hur mycket jag vill ;) Sen har vi även adventpyntat lite här hemma. Insåg dock nu att jag glömt fixa med adventljusen. Fail. Aja, det kommer en ny dag imorgon och då får vi väl tända första ljuset lite senare än alla andra, till kvälls-tét.

I brist på bilder slänger jag in en från afterworken i torsdags.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0