EVERY PERSON

(Jag är, som många vet ett äka John Frusciante fan. Jag mer eller mindre avgudar den människan. Varje gång jag hör något av det han har skapat så går jag in i min egen värld och tappar liksom uppfattning om omvärlden. Jag blir helt enkelt mållös. Att han kan få mig att känna såhär efter alla år är rätt enastående. Därför blev jag jäkligt tagen av den här texten som jag fann på google när jag letade efter en ny bakgrundsbild till datorn på jobbet.
Det här inlägget är mest till för mig själv, för att jag ska ha den här länken sparad någonstans. Så om ni inte uppskattade detta inlägget så får det helt enkelt vara så. Men här har ni ett utdrag av äkta Mathilda i alla fall)

http://livingonthefly.blogspot.com/2011/08/john-frusciante-got-married.html

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0