I KNOW HOW TO SPEND MONEY

FY FAN,
vad trött jag är på att jag glömmer min kamera hos Kicki jämt. Jag ska ta tillbaka den imorgon och inte lämna den någonstans igen, ever. Det blir ju lixom inga bilder tagna annars.

Hur som helst. Idag har jag i alla fall gått lite på stan, shoppat nödvändigheter och även lite "absolut-inte-nödvändigheter", men vad gör väl det. Man måste ju lägga lönen på nått. Ordnar förhoppningsvis upp lite bilder på grejerna imorgon..
Efter stan käkade i alla fall jag och Kicki på Munken! Gottgott.


Tänkte passa på att nämna att MINIMARKETS webshop har 20% rea på lite grejer nu. Och den rabatten genererar ju i rätt så bra pengar med tanke på deras priser :) Det stod att rean var till för oss som prenumererar på nyhetsbrevet, men tror det funkar för övriga också. Ange koden: varmare, i kassan när du handlar.

Kommentarer
Postat av: ANNE

Fy satan vad snygga grejer dem har!



SV: Det är ju det som är så härligt; att vi alla har olika smak :D

2011-10-26 @ 15:55:09
URL: http://favs.se/mode
Postat av: kickan

för mig funkar det utmärkt att du glömmer kameran här!! ;) hih.

2011-10-27 @ 10:20:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0