KISSE

(Ni som bara tittar in här av rent mode-intresse kanske ska avväga att inte fortsätta läsa mer nu. För i den här texten finns det inte en gnutta av det tyvärr.. haha)

Fy fasen. Jag är redan kär.
Efter mycket om och men blev det ändå så att vi köpte och fick hem Apollo igår. Jag gillar egentligen inte hans namn, men av någon anledning så har det satt sig och han heter lixom det nu i mina ögon. Det skulle kännas fel att ändra. Hur som helst så har han ju inte sett nått annat än ett litet rum i nästan hela sitt liv, så att få springa omkring i en rymlig 3:a är mer än bara läskigt. MEN! Oavsett hur rädd han än är när han gått och lagt sig under sängen (under badkaret) så kommer han alltid fram när man ropar på honom och lägger sig i knät. Han spinner så fort man rör vid honom och när han har vant sig vid oss och sitt nya hem är jag säker på att han kommer passa oss perfekt! Jag är glad att vi valde just honom.


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Sött! :) du får lägga ut bildbomd sen!

2011-10-19 @ 14:15:13
URL: http://peggs.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0