MÅSTE KÖPA FLER SKOHYLLOR

Funderar ganska ofta på hur jag ska lösa skoproblemet här hemma. Jag tycker synd om Robin som knappt får plats med sina kängor på skohyllan i hallen. Vi behöver fler skohyllor helt enkelt! Tänker leta efter nån smal bokhylla faktiskt så att jag kan ha en del framme också. Skor ska inte behöva glömma sig i en garderob.

Nu har jag fixat lite med webshopen och kan äntligen slappa i sängen! Robin och lilla V är hos Robins föräldrar. Jag kunde inte följa med eftersom det ska upp nyheter på hemsidan ikväll!


Kommentarer
Postat av: monika

Bra köp matillda! Mina födelsedagsskor :) (Som dom typ EN dag efter att jag köpt dom sänktes med 50 %) haha

2011-11-01 @ 00:40:24
Postat av: Karin

Snygga skor!!

2011-11-01 @ 08:46:28
URL: http://karinolofsson.se
Postat av: Blopparna - Emmy

Skorna är så grymt snygga. Håller med dig om att det är synd att gömma undan skor som är så snygga i en garderob!

2011-11-02 @ 15:38:15
URL: http://blopparna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0