TAGET MED IPHONEN

<br>
</br>
Haha, hade skrivit värsta inlägget nyss när lilla V fick för sig att skriva lite. Jag tänkte "haha, kör på det här kan ju vara en kul grej".. Han satt och rullade fingrarna mot tangenterna men sen vips! så försvann hela inlägget. Haha, hur osmart är man om man inte kompierar texten först innan man låter en 1,5 åring leka med tangentbordet? ;D

Jaja, jag hade inte skrivit nått viktigt ändå, Bara att man uppskattar att komma hem såhär tidigt nått enormt mycket. Har ju jobbat i butik de senaste åren och är van vid att komma hem tidigast halv åtta flertalet dagar i veckan. Sen hade jag skrivit ett tack till tålmodiga Nanette också som tagit även denna dagens. Tack!


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Den där balkongen känner jag igen.. hehe :D Åh, fick Telia-abstinens nuuuuu

2011-10-05 @ 10:14:56
URL: http://peggs.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0