TAGGA RÅÅÅ

Det blev alltså en hel del fotande för third-hand gjort i förmiddags och även en bit in på eftermiddagen, men sen fick vi avbryta då kicki blev inringd på jobb. Bilden nedan är en detaljbild på ett av plaggen som kommer säljas på hemsidan.

Just NU ligger jag och tar igen all idol jag har missat i veckan. Jag blir fasen så stolt över vissa att jag börjar grina, hur fjantigt är inte det? Men men, så är det och jag är så jäkla glad för deras skull.
Ikväll står karateklubben på schemat och jag MÅSTE verkligen tagga till mig, nu ligger jag med rester från gårdagens smink över hela ansiktet och håret i en knut. Jag har inte en tanke på vad jag ska ta på mig ikväll heller, och sånt är alltid jobbigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0