TINGAT OCH KLART

Robin gillade sötnosen så nu är den tingad och klar! Dock har vi inte fått hem den än då han ska till veterinären på tisdag och kolla upp en ev. vaxpropp i örat, haha!

Man blir lite nervös inför sånt här, men jag hoppas på att det kommer gå bra i alla fall. Vi var och handlade en massa kattsaker efter titten och sånt älskar jag. När man får planera, inreda och ordna till det så att det blir bra. Jag vet att ni förmodligen är nyfikna på hur lillen ser ut så här kommer en bild från fia-hemmets hemsida. Någon som har namnförslag förresten? Vill döpa honom till "Ville" men vore ju kul med lite alternativ, så kör på!


BILD PÅ KATTEN.

Kommentarer
Postat av: Elin

Bäblingen <3

2011-10-13 @ 09:32:12
Postat av: Madde hn

Dingo kan den heta! vet dock inte hur den ser ut..så svårt att säga!



Lägg upp bild så fort den kommit hem till er! Vill se sötnosen :)

2011-10-13 @ 11:09:52
Postat av: Matillda

Men klicka på länken där det står: BILD PÅ KATTEN så får du/ni se katten! :D

2011-10-13 @ 12:35:30
URL: http://mfjohansson.blogg.se/
Postat av: Madde

Haha hur fan kunde jag missa det?!

Men guud vilken goding..du kommer nog på nått fint namn!

2011-10-13 @ 19:34:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0