BILD FRÅN I ONSDAGS

Ligger hemma i sängen igen och kollar lite på tv. Vilket underbart väder det är ute dock! En äkta höstdag med frisk luft och solen skiner. Promenaden till dagis var mycket trevligare än den då det spöregnade kan jag lova. Påväg hem svängde jag förbi hos mamma på jobbet där jag fick frukost och hade det allmänt trevligt med henne och hennes kollegor.

Idag kl 13 ska jag och Kicki åka och fota Lovisa till webshopen. Kanske får ni se en liten snekpeak på bilderna ikväll. Jag ska i alla fall försöka göra mig lite anständig så jag kan bjuda på en dagens senare.


Kommentarer
Postat av: Linda

Bor din killes son hos er på heltid? :)

2011-09-10 @ 00:35:03
Postat av: Matillda

Hej Linda. Nej, men varannan vecka kommer han hit och bor hos oss :)

2011-09-10 @ 07:40:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0